uwaga
Osoby, które nie otrzymały kart do logowania, a będą chciały korzystać ze stołówki w SP 46 ul. Wałbrzyska 5 oraz Podbipięty 2 w roku szkolnym 2020/2021 proszone są o kontakt sp46@mlodychef.pl
Osoby, które nie otrzymały kart do logowania, a będą chciały korzystać ze stołówki w SP 46 ul. Wałbrzyska 5 oraz Podbipięty 2 w roku szkolnym 2020/2021 proszone są o kontakt sp46@mlodychef.pl
Szanowni Państwo,
prosimy o zapoznanie się z system do zamawiania posiłków: www.mlodychef.pl
W przypadku nieobecności dziecka w szkole posiłki można odwoływać danego dnia najpóźniej do godz. 7:00 tylko w systemie mlodyChef ( nie ma możliwości odwoływania posiłków telefonicznie).
Stołówka w roku szkolnym 2020/2021 wydaje posiłki do godziny 14:30 (dot. budynku SP 46 przy ul. Wałbrzyskiej).
W dni opiekuńcze wydawanie posiłków do godziny 12:30 (dot. budynku SP 46 przy ul. Wałbrzyskiej)
Stołówka w roku szkolnym 2020/2021 wydaje posiłki do godziny: (dot. budynku SP 46 przy ul. Podbipięty):
Podczas przerwy 11:35-11:55
Podczas przerwy 12:40-13:00
Podczas przerwy 13:45-14:05
Menu:
W każdą środę zorganizowaliśmy dla dzieci edukacyjną podróż po kuchniach świata.
Do wyboru będą posiłki z kuchni meksykańskiej, włoskiej, hiszpańskiej, niemieckiej, polskiej itd.
Do śniadania pieczywo oraz wędliny będziemy piekli w stołówkowej kuchni.
Wszystkie dania oparte są bez dodatku konserwantów, bez polepszaczy smaków,
Kontakt ze stołówką: sp46@mlodychef.pl
Kontakt z obsługą programu (m.in. z zalogowaniem) proszę kontaktować się: bok@mlodychef.pl
Szanowni Rodzice i Opiekunowie,
prosimy o zapoznanie się z treścią listu Prezydenta m.st. Warszawy:
Szanowni Rodzice,
Prosimy o zapoznanie się z organizacją rozpoczęcia roku szkolnego i zastosowanie się do zasad organizacyjnych oraz sanitarnych.
Rok szkolny 2020/2021 rozpoczynamy nauczaniem stacjonarnym. Zmieniająca się z dnia na dzień sytuacja epidemiczna może nas zmusić do zmiany trybu pracy. O wszelkich zmianach będziemy Państwa informować na bieżąco. Prosimy o śledzenie strony internetowej szkoły oraz dziennika Librus.
W trosce o nasze wspólne bezpieczeństwo prosimy o natychmiastowe informowanie szkoły o wszelkich sytuacjach związanych z COVID-19.
Teresa Konstanciak
Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 46 w Warszawie
Rozpoczęcie roku szkolnego 2020/2021
W rozpoczęciu roku szkolnego 1 września 2020r. uczestniczą uczniowie grup 0a i 0b oraz klas I – VIII zgodnie z podanym harmonogramem i zachowaniem poniższych zasad:
- do szkoły przychodzą wyłącznie osoby zdrowe, nieprzebywające na kwarantannie,
- do budynku szkoły wchodzą wyłącznie dzieci (bez rodziców), z wyjątkiem rodziców dzieci grup 0 i klas 1a, 1bc, 1c,
- przed wejściem do szkoły dezynfekujemy ręce,
- przemieszczamy się po szkole w maseczkach, zachowując dystans społeczny 1,5 m,
- po wejściu do szkoły kierujemy się bezpośrednio do wyznaczonych sal lekcyjnych/miejsc spotkań,
- w sali uczniowie zajmują miejsca wskazane przez wychowawcę klasy,
- uczniowie i dorośli podczas pobytu w szkole maja zakryte usta i nos maseczkami lub przyłbicami, zdjęcie maseczki możliwe jest wyłącznie w sali lekcyjnej,
- wychowawca koordynuje wyjście dzieci po spotkaniu (tak, by nie kontaktowały się z innymi grupami uczniowskimi), prosi o bezzwłoczne opuszczenie budynku i przypomina uczniom o niegrupowaniu się przed szkołą.
BUDYNEK SP46 - ul. Wałbrzyska 5
Klasy pierwsze i grupy 0a i 0b
Uczniowie klas pierwszych i oddziału przedszkolnego rozpoczynają rok szkolny w sali gimnastycznej w obecności dyrektora szkoły i wychowawców. Z dzieckiem może przyjść jedna osoba dorosła. Wejście do sali gimnastycznej od strony boiska do siatkówki (wyjście ewakuacyjne F)
Grupa 0a godzina 08:15
Grupa 0b godzina 09:00
Grupa 1a godzina 09:45
Grupa 1b godzina 10:30
Grupa 1c godzina 11:15
Klasy III godzina 08:00 (wejście boczne od szatni)
3a sala 91
3b sala 88
3c sala 78
Klasy II godzina 08:45 (wejście boczne od szatni)
2a sala 90
2b sala 92
2c sala 93
2d sala 94
BUDYNEK SP46 - ul. Podbipięty 2
Wejście główne:
4a godzina 08:00 sala 22
4b godzina 08:15 sala 23
4c godzina 08:30 sala 25
5a godzina 09:00 sala 47
7c godzina 09:15 sala 35
8a godzina 09:30 sala 56
Wejście boczne:
6a godzina 08:00 sala 32
6b godzina 08:15 sala 46
6c godzina 08:30 sala 33
6d godzina 08:45 sala 34
7b godzina 09:30 sala 48
8b godzina 09:45 sala 57
7a godzina 09:15 sala 58
Szanowni Państwo, Rodzice Uczniów Klas Pierwszych i Oddziałów Przedszkolnych,
Listy klas pierwszych i oddziałów przedszkolnych będą wywieszone od czwartku 27.08.2020r. na tablicy informacyjnej znajdującej się w przedsionku wejścia do szatni.
Z poważaniem
Teresa Konstanciak
dyrektor szkoły
Do placówek będą mogły przychodzić tylko osoby zdrowe bez objawów wskazujących na infekcję dróg oddechowych oraz pracownicy i dzieci, których domownicy nie są zakażeni lub nie przybywają na kwarantannie. Osoby przyprowadzające dzieci będą musiały przestrzegać środków ostrożności - osłaniać usta i nos, dezynfekować ręce lub nosić rękawiczki jednorazowe. Opiekunowie (zasada jedno dziecko - jeden opiekun) będą mogli wchodzić do przestrzeni wspólnej pod warunkiem zachowania dystansu. Osoby z zewnątrz będą mogły przebywać jedynie w miejscach do tego wyznaczonych.
Wychowawcy klasy ustalą sposoby szybkiej komunikacji telefonicznej z opiekunami ucznia. Zajęcia powinny być tak zorganizowane, aby ograniczyć gromadzenie się poszczególnych grup uczniów na terenie szkoły - oznacza to np. różne godziny przerw lub zajęć na boisku. Jednocześnie rekomendujemy jak najrzadszą zmianę sal, w których odbywają się lekcje dla danej klasy. Zalecane jest również noszenie maseczek na korytarzach szkolnych.
Procedura znajduje się w załącznikach. Prosimy o zapoznanie się:
procedura-organizacji-pracy-szkol-placowek.pdf (647 KB)
zalacznik-1-do-procedury-organizacji-pracy-szkol-placowek_0.pdf (527 KB)
zalacznik-nr-2-do-procedury-organizacji-pracy-szkol-placowek_0.pdf (632 KB)
zalacznik-nr-3-do-procedury-organizacji-pracy-szkol-placowek_0.pdf (488 KB)
zalacznik-nr-4-do-procedury-organizacji-pracy-szkol-placowek_0.pdf (534 KB)
Uczniowie tegorocznych klas ósmych lub ich rodzice proszeni są o zgłaszanie się po odbiór zaświadczeń o wynikach egzaminu oraz kopii w następujących dniach:
31 lipca br. (piątek) od godz. 13.00- 15.00 AKTUALIZACJA
3 sierpnia br. (poniedziałek) od godz. 8.00 - 15.00
4 sierpnia br. (wtorek) od godz. 8.00 - 12.00
w sekretariacie szkoły przy ul. Podbipięty 2.
Jednocześnie informujemy Państwa, że za pośrednictwem LIBRUSA zostały wysłane do uczniów i rodziców loginy i hasła do serwisu, w którym istnieje możliwość sprawdzenia wyników 31 lipca br. od godz. 10.00.
UWAGA: odbiór zaświadczeń ze szkoły jest obowiązkowy w ww. terminach, dokument jest niezbędny przy rekrutacji.
- zeszyt 16-kartkowy w kratkę do wymiany informacji,
- zeszyt 16-kartkowy w 3-linie,
- zeszyt 16-kartkowy w kratkę,
- blok techniczny biały A4,
- blok techniczny kolorowy A4,
- blok rysunkowy biały,
- papier kolorowy do ksero A4,
- papier biały do ksero A4,
- zeszyt papierów kolorowych,
- 2 opakowania plasteliny,
- 3 sztuki kleju w sztyfcie (duży 40g),
- nożyczki (dobrze tnące),
- piórnik, a w nim: kredki ołówkowe, 3 ołówki, gumka, temperówka,
- kredki świecowe,
- farby plakatowe 12 kolorów w plastikowych pojemniczkach,
- 2 pędzle (gruby i cienki),
- pojemnik na wodę,
- teczka z gumką na prace plastyczne,
- kapcie szkolne na gumie (wsuwane lub na rzepy),
- worek na kapcie.
WAŻNE, ABY WSZYSTKIE RZECZY DZIECKA BYŁY PODPISANE !
LATO W MIEŚCIE 2020
W REŻIMIE SANITARNYM / ZAJĘCIA STACJONARNE!!!
Godziny pracy podczas akcji Lato w mieście 7.30 – 17.00
Dzieci przynoszą swoje napoje, drugie śniadanie oraz obuwie na zmianę. Mogą przynosić SWOJE: kredki, książki, piórniki.
Obiad i podwieczorek w godzinach 11.30-14.00
Wszystkie warsztaty odbywają się w SP46 – wszystkie grupy po kolei biorą udział w warsztatach.
Sale, stołówka oraz sprzęt sportowy są na bieżąco dezynfekowane.
OPŁATY
konto do wpłat za wyżywienie: 30 1160 2202 0000 0003 9315 8918 (proszę wpisać w tytule przelewu opłata za wyżywienie + imię i nazwisko dziecka, nr turnusu)
konto do wpłat za opiekę: 51 1030 1508 0000 0005 5081 2002 (proszę wpisać w tytule przelewu opłata za opiekę + imię i nazwisko dziecka, nr turnusu)
Harmonogram zajęć może ulec zmianie.
13.07 będziemy przeprowadzać dezynfekcję po 2 turze wyborów. W tym dniu nie będzie zajęć.
14.07 WTOREK
7.30 - 8.30 apel w grupach/ śniadanie
9.00 – Bumberball – wszystkie grupy po kolei
10.00 – 11.00 basen VII grupa
11.15 - 12.15 basen II grupa
11.30 – 14.00 obiad wszystkie grupy po kolei
14.00 - 17.00 zajęcia z animatorami
15.07 ŚRODA
7.30 - 8.30 apel w grupach/ śniadanie
9.00 – warsztaty Mali Naukowcy – wszystkie grupy po kolei
10.00 - 11.00 basen grupa III
11.15 – 12.15 basen grupa IV
11.30 – 14.00 obiad wszystkie grupy po kolei
14.00 – 17.00 zajęcia z animatorami
16.07 CZWARTEK
7.30 - 8.30 apel w grupach/ śniadanie
9.00 - Warsztaty Medyczne ,,Poznaj Pana Kostka"/ wszystkie grupy po kolei
10.00 - 11.00 basen V grupa
11.15 - 12.15 basen VI grupa
11.30 – 14.00 obiad wszystkie grupy po kolei
14.00 -17.00 zajęcia z animatorami
17.07 PIĄTEK
7.30 - 8.30 apel w grupach/ śniadanie
9.00 – Warsztaty Archeologiczne ,,Rzym"/ wszystkie grupy po kolei
10.00 - 11.00 basen VII grupa
11.30 - 14.00 obiad – wszystkie grupy po kolei
14.00 - 17.00 zajęcia z animatorami.