Rekrutacja do klas I w szkołach podstawowych rozpocznie się 5 marca br. o godz. 13:00
i prowadzona będzie za pomocą elektronicznego systemu rekrutacji dostępnego pod adresem: https://rekrutacje-warszawa.pzo.edu.pl/ .
Rodzice/prawni opiekunowie, aby wziąć udział w postępowaniu rekrutacyjnym, korzystają z zakładki „zarejestruj się” gdzie logują się wprowadzając:
- numer PESEL kandydata, imię i nazwisko dziecka,
lub
- numer indentyfikacyjny do systemu informatycznego wydany przez dyrektora placówki pierwszego wyboru (dotyczy dzieci, które nie posiadają numeru PESEL)
Rejestracja wniosków w systemie potrwa do 20 marca do godz. 20.00. Po tym terminie nie będzie możliwe wprowadzenie nowych wniosków.
Złożenie wniosku o przyjęcie do klasy I szkoły podstawowej (wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie kryteriów) będzie możliwe do 21 marca do godz. 16.00.
Wniosek podpisany profilem zaufanym lub podpisem osobistym (e-dowodem) i dokumenty/oświadczenia potwierdzające kryteria rodzice przekazują za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacji lub wersję papierową wniosku wraz z załącznikami składają w szkole pierwszego wyboru.
Przed wypełnieniem wniosku prosimy o zapoznanie się z zasadami, kryteriami oraz harmonogramem rekrutacji.
WIĘCEJ INFORMACJI MOŻNA ZNALEŹĆ NA STRONIE: https://edukacja.um.warszawa.pl/szkoly-podstawowe